Geon він такий Геон
Обіцяні перекриття на маршруті дім-служба-дім змусили згадати про двоколісний транспорт. З теплом згадую Versys - він вирішував транспортну проблему чудово. Погодні проблеми, правда, були поза межами можливостей його користувача - їхати в дощ не любив ніяк.
Кинув оком на мотоциклєтний ринок сезону 2024.
Перше на що звернув увагу - Geon Scrambler 250. Шикарна пропозиція, мімімішні фото на авторіа. По факту - це велика китайська лотерея з якості. Швидкий гугльож показав проблеми з … усім.
Той Geon Scrambler 250, що я бачив:
- швидкості перемикаються незрозуміло
- обшивка сидіння на моті 2014 року перетворилась на пластик (мот стоїть в дворі на Подолі без чохла), нитки, що з’єднують передню і задню частині сидіння - зникли. Не впевнений, як сидіння тримається.
- ціп і зірки трохи проїржавили. Фіг би з ним - але форум власників Gein-ів каже, що китайський цеп без О-рінгів - це не надовго. А О-рінги - з’їдають потужність двигуна!
- без правого дзеркала і гумового відбивача. Падав на правий бок ймовірно.
- невідомо де красива люмінієва накривачка цепу.
- дуже спрямлене кермо: крути не крути а регулювання будуть незначні.
Також був вражений описом шпиць, що відпадають прямо на ходу (форум Геоноводів). А моїх 100 кг потребують міцних коліс.
І з лапкою перемикання швидкості теж людина мала проблеми: з втратою деталі на ходу мотоцикла.
Geon Scrambler на 189 см зросту не здався маленьким. Хоча дивно невеликі лапка перемикання швикості і задніх гальм.
З того що нашукав - bmw 310gs, але треба міряти.