Поміняв маршрутку на прокатний велосипед
Давно дивився на прокатні велосипеди як на альтернативний транспорт під час повітряної тривоги. Маршрутка в +30 де з кондиціонера - тільки шторки на вікнах, виглядає з кожним разом все менш привабливо.
В п’ятницю прокурликала тривога ввечері, висадили всіх з метро. Ще у вагоні почав приглядати велосипеди bikeNow. Біля метро - жодного, є три штуки по прилеглим вуличкам. Нехай, по навігатору - тільки трохи далі від зупинки. Виявилось - що не трохи далі, а нормально далі.
Розблокував, підняв сідло, пєдалірую. Відчуваю - щось не те в порівнянні навіть з китайським велосипедом сина. Таке враження як хто ззаду тримає за хвіст.
Колеса наче накачані - сильно не деформуються. Трохи рельєф вгору і вітер назустріч - але що так важко!? Тільки два дні тому їхав на “горному” китайці і не було такої наруги.
На другій швидкості він їде аж занадто повільно. На третій - досить важко.
Переднім крилом таке враження що він парусить на рівні фрегату - а це всього легкий вітерець назустріч.
З бонусів - корзинка, куди можна скласти рюкзак.
Коли здається, що вже все і намагаєшся запаркувати цей ридван на двох коліщатках - отримуєш несподіванку з пошуком місця паркування. Місця паркування не позначені на карті ніяк. “Тут паркуватись ніззя” каже додаток при спробі здихатись велосіпеду. На мапі в додатку гарно і зрозуміло видно, де паркуватись не можна. А парковки - не позначені ніяк. Паркувався вздовж великої вулиці і, бачивши велосипеди, розкидані по цій вулиці депопало, не очікував такої дрібної подляни.
Пощастило, що я паркувався за 45 метрів від таємної парковки і методом “навпомацки” її знайшов.
Відгук:
- Під’їхати в рекламному роліку пару км (і не шукати навпомацки парковку) - так.
- Проїхати 9 км від метро до будинку за 60 грн а потім ще його паркувати у спеціальному місці - дуже дискусійно. Хіба з альтернатив тільки таксі.