Поміняв гальмівні колодки
Знайшов на сайті автодока інфу щодо заміни гальмівних колодок на пасаті б8. Так от: це лажа, vw touran не схожий на пассат. Немає пружини на супорті, не потрібен H7 шестикутник.
Потрібні:
- головка (ключ) на 13
- ключ на 17
- дві викрутки
- щітка металева
- шприц і пляшка/стакан для естетів, що нещодавно замінили гальмівну рідину
Якщо міняти колесо з землі - варто перед початком викрутити колесо назовню - так простіше буде працювати із внутрішньою колодкою. Не забувайте про безпеку: заблокуйте колеса допоміжними засобами, використовуйте додаткові підставки під корпус авто крім стандартного домкрату.
Відкрутити колесо, викрутками підважити і втопити поршень:
Перед тим, як встановлювати колодки, треба очистити пази в супорті, це зручно робити щіткою/викруткою.
Стандартна головка на 13 вирішить задачу “відкрутити”.
На правій стороні - датчик зносу колодок, додатково треба від’єднати роз’єм.
Тут теж треба почистити посадочні місця ддя зовнішньої і внутрішньої колодок.
Пішло дві години часу.
Номер оригінальних гальмівних колодок passat b8 2tdi VAG 8V0 698 151
77400км
UPD не знаю, чому, але диски на Пассаті стираються не так, як зазвичай: звик що гальмівний диск чітко виїдається колодками. Так, що за приступочку можна нігтями взяти диск і підняти.
Тут чи то німці зробили диск завеликим, чи то колодки - замалі. Чи то матеріал колодок оригінальних ближче до краю не такий, як в основній частині. Але края диску гальмівного стираються не під прямим кутом, а якось закруглено.
На фото - нові колодки почали притиратись.
Зрозуміло, що диск так і залишиться виїдений нерівномірно, але що вже буде.
Нові диски поміняю разом з колодками, і це будуть Цімермани а не оригінал.