гідравлічний привід зчеплення магура

Чотири роки поспіль сервісмени, що брали до рук кермо мотика, казали одразу

о, готуйся до заміни троса зчеплення.

Навіть не витримав такої наруги і два роки тому почав змащувати той тросик. Це трохи робило зчеплення легшим але все одно жмакати доводилось всією долонею.

І так би й жмакав, якби не змащування: з’ясувалось в процесі, що сталеві проволочки тросику почали рватись і чотири гидко стирчали. Перший рік, як мастив - стримався і стерпів. На другий рік вже захотілось спробувати щось нове.

То ж комплект німецького приводу Magura 0120689 приїхав прям з американського eBay. Все таке тендітне і чисте.

Що таке Магура? Це виробник альтернативних комплектів приводів зчеплення і гальм для мотоциклів. Також вони роблять гальма для велосипедів.

magura 0120689 for Versys 650 2007

Фото старого на пам’ять:

старе зчеплення на тросику старе зчеплення на тросику

десь там розплітається стальний трос знизу тросик видно що мастився

Новий привід став, але є нюанси:

  • ручку зчеплення прикрутити впритул до пульта не дає хитрий виступ на ручці
  • гідролінію не розбирав, то ж в одну з стальних скоб тримачів привід не проліз (пропустив поруч)
  • обов’язково треба ставити з шайбою (відмічена стрілочками), що йде в комплекті. Якщо поставити без шайби - вилітає тяга з кронштейна. Воно і з шайбою тримається все ледве-ледве.

шайба дуже важлива

  • при встановленні не вистачало довжини актуатора (затягнути його в паз приводу що стирчить з коробки) - витяг його трохи пласкогубцями
  • роз’єм аж ніяк не для Versys, заколхозив поки так, треба купити підходящих для рідного роз’єму клємм

В результаті - важіль можна натискати двома пальцями (досить і одного - але не дуже зручно) Заново вчусь користуватись зчепленням.

Не знаю, як воно при заміні робочого тросика, але якщо тросик “на підході” то можна і перейти на гідравліку.

UPD washer

Встановлення стандартного комплекту зчеплення не дає можливості повністю роз’єднати диски зчеплення.

Покупець мотоциклу мав встановити додатково ще шайбу. Шайба встановлюється між кронштейном на рамі і втулкою з комплекту приводу зчеплення.

Шайба потрібна, щоб робочий циліндр був далі від поворотного ричага зчеплення.

На фото нижче - помаранчева шайба, додатково встановлена на комплект гідравлічного зчеплення Magura.

washer magura clutch versys 650 washer magura clutch versys 650

washer magura clutch versys 650