Заміна реле в генераторі

Зранку сів заводити Пассат - той не заводиться. Акумулятор крутить, що дурний, але не заводиться.

При цьому двигун труситься, як в пропасниці - наче двоїть його (не те шо троїть).

Через півдня дружина сіла (з своїм ключем), завела з півтику і поїхала.

На СТО поставили:

відсутній зв’язок з генератором, через це по CAN шині йдуть помилки і машина не може завестись.

Заміна реле генератору, підшипників в результаті. Для заміни генератору знімали захист двигуна.

Жодної помилки про відсутність зарядки авто не показувало.

За три дні до цього замінив акумулятор: старому вже 7.5 років, а лотореї я не люблю. Для заміни аккумулятора краще мати довгий подовжувач і головку на 13. Можна впоратись і коротким, але дуже незручно.

пробіг 109 тис.