Вібрації на 40 км/год в Nissat X-trail дизельному
Коли тільки сів за кермо Котобуса - був здивований, як він труситься на 40 км/г. Після переходу через відмітку 40 - вібрації зменшувались але все одно відчутні. Не знаю як вдалось приїхати йому з Швеції і не розвалитись.
Вібрації такі що рюкзак на сидінні пасажира відчутно хитався.
Якщо ввімкнути повний Auto привід - трясучка трохи зменшувалась але все одно були досить відчутні.
Рецепти з ютуба були такі що передні півосі - під заміну. Пояснювалось так, що гратись з перебором ШРУСів і балансуванням можна - але економічного змісту не має. Сервісмени рецепти з ютуба вислухали, сказали що можливо тільки спочатку - діагностика. Подіагностували і підтвердити можна міняти але на дизелі вони довго не живуть.
Жував соплі і не поміняв півосі разом з амортизаторами. То ж довелось витратити час і відвідати СТО ще раз. Купив півосі польські Maxgear 49-2450 і 49-2451 за 19170 грн. Поміняли за 2500 грн.
Вібрації зникли, тепер це більше схоже на автомобіль і менше - на вібростенд.