Конструкторський геній, безжальний

Що знав про Шишигу:

  • вантажівка підвищеної проїзної здатності
  • можливість міняти тиск в колесах на ходу
  • військові користуються і ще трохи цивільних, кому треба
  • бензиновий двигун, п’є пальне як корова - воду

В 2015 їздив допомогав волонтерам відновлювати таку. І от сьогодні я сів і посидів в такій з оригінальними сидіннями…

Це нагадувало ситуацію, коли на ринку міряєш джинси на розмір менше, ніж треба. Свої 190 см я таки помістив в кабіну на пасажирське сидіння (а плитоносці і РПС) - але ворушити ногами вже не було змоги :-( Додати ще легкий запах нещодавно пофарбованого авто - і висидів я в кабіні 5 хвилин. Далі пішов на вулицю - продовжувати прогулянку.

Авто впевнено отримує прізвисько хобітовозки - настільки там мало місця в кабіні.

Але якщо згадати, як далеко назад запхнули ручку коробки швидкостей - то орангутанг буде тим, з кого знімали мірку під час планувння і розробки кабіни. В хоббіта - закороткі руки, щоб вільно перемикати швидкості.

При тому що авто геть не мале і розсунути кабіну на 15 см вперед і вгору не мало б бути великою проблемою. Хіба що транспортні літаки геть невеликі, куди було заплановано вантажити це чудо радянського автобудування.

Гадаю, що у ГАЗ-66 - найгірша ергономіка серед усіх військовіх вантажівок того часу.

На фото - авто 80х років, свіжефарбоване. Віджато у російської армії у 2022 році (це не я).