Baofeng BF-9700 сюрприз з роз’ємом

Рація обіцяна потужністю 8w (хоча на рації перед потужністю вказано < 8w)

В рації li-ion аккумулятор 2800mAh і свій, мало розповсюджений, роз’єм для програмування частот :-/

В результаті маємо:

  • умовно непогану рацію (якщо прикрутити довшу антену)
  • діапазон частот не дуже широкий 400-520MHz
  • захист від вологи
  • але без кабелю для прошивки вона залишається шматком пластику

Мабуть, це пояснює, чому всі баофенги розпродані в інет магазинах, а bf-9700 все ще в наявності.

Окремий привіт продавцеві radioprofi.com.ua Жваво відповідають на питання продайте ще й антену але замовкли після де б знайти кабель? Вже не кажучи про те, що ERR_CONNECTION_TIMED_OUT для їх сайту виникає досить несподіванно. Таке враження, що після продажу тих двох нещасних BF-9700 - хоч потоп.

Замовив кабель і антену з Польщі, сподіваюсь - їхатиме швидше, ніж амуніція.

Запасні аккуми бачив на розетці, але почекаю кабеля спочатку.

UPD приїхали кабель і антена

  • кабель для програмування Baofeng BF-A58 BF-9700 T57
  • NAGOYA NA-771 для BAOFENG UV-5R UV82 6R SMAF

кабель для програмування Baofeng BF-A58 BF-9700 T57

Кліпса на 9700 теж зроблена відмінно від корпусу тієї ж 888-ї рації:

  • вільно обертається на 360°
  • в робочому (здатному до зачеплення) стані вона піднята вгору, то ж для рації потрібен глибший карман (буде висіти нижче)
  • кліпсу можна швидко відстібнути без спеціального інструменту. На рації залишиться тільки невелике кріплення для кліпси

BF-9700 side view BF-9700 with NAGOYA NA-771

UPD2 електрика - наука про контакти

Одна з рацій поводилася паскудно: в процесі носіння на броніку - припиняла функціонування, десь губився контакт. Після ворушіння аккумулятора туди-сюди - рація “прокидалась”.

BF-9700 hull cut off

Поверхневий огляд виявив бугорок фарби/заусеницю металу на корпусі рації, де прилягає корпус аккумулятору. зачистив ножем.

BF-9700 battery hull cut off

Корпус аккумулятора теж досить підозріло виглядав в частині, що прилягає до рації. Зняв зайве аккуратно ножем, пошкрябавши краєчок, що аж занадто виділявся від загальної площини. В результаті аккумулятор тримається більш впевнено, менше люфтить при докладанні зусиль ззовні.